Avatar billede Lund Novice
19. juli 2015 - 18:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ved importering af data i Excel, skal række 1 bibeholdes - altså ikke overskrives ved importen

I Excel 2013 ønsker jeg at importere en bestemt fil. Det virker også fint, men når jeg opdaterer data næste gang overskrives mine nu tilrettede overskrifter. Kan det undgås? Det virkede i tidligere Excel-versioner, men ikke i 2013.
20. juli 2015 - 10:38 #1
Hvordan opdaterer du data?
Avatar billede Lund Novice
20. juli 2015 - 10:51 #2
Ved at klikke på "Opdater alle" på fanebladet "Data".
Jeg har også forsøgt med at markere det område, jeg vil opdaterer (altså under overskrifterne) og derefter klikke på "Opdater" og resultatet er at alt stadig opdateres.
Avatar billede store-morten Ekspert
20. juli 2015 - 15:54 #3
Ved at klikke på "Opdater alle" på fanebladet "Data" findes der cirka 10 forskellige måder der opdateres på!
Avatar billede Lund Novice
22. juli 2015 - 07:46 #4
Jeg har kun to muligheder; "Opdater" og "Opdater alle".
Mangler jeg at installere til tilføjelsesprogram?
Min Excel er opdateret til seneste version.
Avatar billede Lund Novice
05. august 2015 - 08:45 #5
Vil du - store-morten - svare mig?
Avatar billede store-morten Ekspert
05. august 2015 - 18:07 #6
Min indlæg var kun en side bemærkning :-) ikke noget der løste opgaven.
Læg evt. selv et 'Svar' for at lukke.
Avatar billede Lund Novice
06. august 2015 - 12:25 #7
Hmm, ingen brugbare svar/løsning.
Jeg leder videre efter en løsning andet sted.