Avatar billede barefordi Nybegynder
29. juli 2015 - 05:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

C# Tilgå kun filer i en bestemt mappe

Jeg er igang med en opgave hvor standart script sprog ikke ville passe ind.
Derfor har jeg lavet en selv (Også fordi jeg følte at opgaven ville være meget spændene)

Jeg ville gerne give muglighed for at oprette flere filer men ville ikke tillade at de kan gå andre steder end en bestemt mappe og dens mapper.

Men hvordan kan man gøre det?
Avatar billede barefordi Nybegynder
30. juli 2015 - 21:37 #2
Hmm ser vidst ud til jeg må lave det selv :/ hvis du ville have point vil du ikke ligge et svar
Avatar billede jakobdo Ekspert
31. juli 2015 - 06:30 #3
Behold du dem bare selv.
Avatar billede barefordi Nybegynder
31. juli 2015 - 22:21 #4
Okay tak skal du have