Avatar billede pvn Juniormester
02. august 2015 - 11:33 Der er 1 løsning

MacbookAir vs Endomondo

Jeg er flittig bruger af såvel min MacBookAir og Endomondo. På Endomondo importerer jeg mine træningspas via "Tilføj trænings" og derefter "Importer fra Garmin".
Det har stortset virket fejlfrit i mange år.
Nu har jeg købt en ny MacBookAir. Her oplever jeg, at når jeg trykker på næste, efter at Endomondo har fundet mit Garmin ur, så påbegyndes importen ikke. Istedet vises Endomomdo i import vinduet.

Hvad er årsagen til dette? Det virker fortsat OK på min gamle MacBookAir.

Ny MacBookAir har OS X Yosemite version 10.10.3.
Avatar billede pvn Juniormester
17. oktober 2015 - 19:38 #1
Luk