Avatar billede Eckblad49 Nybegynder
05. august 2015 - 08:48 Der er 2 kommentarer

Import af favoritter i Windows 10

Jeg har lige installeret Windows 10 uden problemer.
Jeg er normalt bruger af Chrome, men vil give Edge en chance.
Jeg har importeret favoritter fra Chrome til Edge, og har fået et lille irriterende problem.
I favoritoversigten står bibliotekerne i omvendt alfabetisk rækkefølge. F.eks. øverst er "Xrated" og nederst er "Avis".
Inde i favoritbibliotekerne er sorteringen på samme måde.
Findes der en måde til at sortere favoritterne, så de står i en logisk rækkefølge. Først "A" osv.

Hilsen fra Ole

PS Der burde blive oprettet en kategori som hedder "Windows 10".
Avatar billede M Schou Nybegynder
05. oktober 2015 - 16:27 #1
Edge gemmer ikke længere favoritlisten i stifinder under "brugere". Jeg kan ikke finde den nogen steder i Stifinder, som jeg synes er mere anvendelig til at redigere og sorterer favoritter. Er der nogen, der har en idé om listen kan findes i stifinder?
Avatar billede M Schou Nybegynder
05. oktober 2015 - 16:28 #2