Avatar billede pedereg Juniormester
09. august 2015 - 09:47 Der er 3 kommentarer

Opgradering fra Windows 7 til Windows 10 går galt

Hej
Har forsøgt opgradering, som kører til ca. 32%. Herefter bliver der sort skærm. Efter nogen tid kommer der periodevist et kort glimt at en boks på skærmen. Jeg kan ikke nå at se hvad der står.
Efter lang tid tog jeg den "hårde" nedlukning, og muligheden for et gamle Windows 7 blev installeret igen.
Prøvede endnu engang - med samme resultat. Igen en "hård" nedlukning. Denne gang kunne Windows 7 ikke komme ind igen - så jeg genindlæste fra CD.
Hvad kan der mon være galt?
Avatar billede sky Nybegynder
09. august 2015 - 16:10 #1
Hvad står der i dump filerne ?
Avatar billede pedereg Juniormester
09. august 2015 - 17:20 #2
Jeg måtte jo retablere, så disse filer forsvandt vel?
I modsat fald, i hvilken mappe skal jeg kigge og hvad hedder filerne?
Avatar billede pedereg Juniormester
01. februar 2016 - 07:25 #3
Løste selv problemet