Avatar billede sss1 Nybegynder
09. august 2015 - 21:44 Der er 2 kommentarer

Garmin gps

Hej

Er der nogle herinde, der ved hvordan man sletter kort på sin garmin gps? Jeg har Europa installeret, men har ikke mere plads på GPS'en, så jeg kan ikke hente fx Nordamerika?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. august 2015 - 21:01 #1
Du skal sandsynligvis have den koblet på en pc og når den er registreret så skulle du kunne gå til mappen og slette kortet den vej.
Men burde du ikke gemme kortet hvis du skal gå tilbage?

Fandt denne video her. https://www.youtube.com/watch?v=za9X_IeJsPY
Ved ikke om den kan være behjælpelig med dit problem?
Der kommer flere videoer med Garmin hvis du lader den køre. Måske mere god viden.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. august 2015 - 21:02 #2
PS Jeg har ikke selv Garmin (bruger TomTom)