Avatar billede klostermann Juniormester
11. august 2015 - 10:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Køre flere gemte eksporter på en gang

Hej
Jeg har en stor database med en masse forskelige rapporter som skal eksporteres til pdf, på en fællesdrev.
Lige nu tager jeg og klikke på de gemte eksporter en efter en... Der virker, men tager lidt tid

Kan man lave et eller andet, som afvikler alle eksporterne ved at jeg kun klikker en gang?

Anders
Avatar billede terry Ekspert
11. august 2015 - 11:29 #1
You can save your import/export specifications then make a bit of code to run them.

https://msdn.microsoft.com/en-us/library/office/ff834375.aspx
Avatar billede klostermann Juniormester
11. august 2015 - 11:44 #2
Hej
Ja, der har jeg kommandoen til afvikle mine eksporter, men jeg ved ikke hvor og hvordan jeg skriver den smule kode der skal til.
Når koden er skrevet skal jeg også lige have et hint til at afvikle koden :)

Anders
Avatar billede terry Ekspert
11. august 2015 - 13:19 #3
Maybe place a button on a form in the on click event
Avatar billede terry Ekspert
12. august 2015 - 18:52 #4
tak for points, hope you got something working