Avatar billede P_H Juniormester
04. september 2015 - 15:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke krypterer en mappe i win 10

Hej
Jeg vil gerne lave en krypteret mappe i Win 10 men når jeg højre klikker på mappen, vælger "Egenskaber", vælger "Avanceret" så er linjen med "Krypter indhold for sikre data" grå og kan ikke tilgås.
Jeg står som administrator så hvor er det at jeg "fejler"?
Avatar billede Slater Ekspert
04. september 2015 - 20:27 #1
Har du en Home udgave af Windows? Der er den indbyggede krypteringsfeature ikke tilgængelig.
Avatar billede P_H Juniormester
04. september 2015 - 21:54 #2
Ja, jeg har en Home udgave. jeg må finde en anden løsning.
Smid mig et svar
Avatar billede Slater Ekspert
05. september 2015 - 14:21 #3
Desværre. Engang ville jeg have anbefalet TrueCrypt som et godt alternativ, men der var noget snak for et års tid siden om, at det ikke længere var sikkert. Jeg har ikke holdt mig godt nok opdateret om sagen til at turde anbefale det længere.