Avatar billede Frederik2002 Nybegynder
14. september 2015 - 18:24 Der er 2 kommentarer

CS GO ban

Hej,

Vores søn har spillet CS GO igennem længere tid og i sidste uge blev han pludselig banned i 7 dage fra spillet, uden at vide, hvad han havde gjort galt.
Vi har forsøgt at spørge Steam Support, der står for spillet, men de svarer ikke, så det får vi ikke noget ud af.

Idag spillede vores søn så igen og blev banned i over en måned, igen ved han og vi ikke, hvad der skulle være gået galt.

Er der nogen, der kan genkende problemet og i givet fald ved, hvad vi kan gøre ved det?

Tak på forhånd.

Vh Louise
Avatar billede j4k0b Nybegynder
14. september 2015 - 19:18 #1
7 dages Competitive Ban får man, hvis man forlader kampe, som spilles i competitive mode. Det kan også skyldes at han skyder teammates eller ødelægger kampen på anden måde.

Hvis hans computer er forbundet via WiFi kan det være skyld i, at han mister forbindelsen til serveren, og derfor forlader kampen.
Avatar billede Frederik2002 Nybegynder
15. september 2015 - 09:09 #2
Tak for svaret.

Vores søn spiller i competitive mode og det med at forlade kampe, har vi erfaret.
Derfor får han altid lov til at spille en kamp færdig, så han ikke forlader en kamp i utide.

Vi har kigget med, når han spiller og denne gang gjorde han intet andet end at gå ind i en kamp og med det samme blev han smidt ud.

Den første Competitive Ban han fik i 7 dage, forstod han ikke. Han er vant til at spille og er god til det, så hvad der skete, fandt han og vi ikke ud af, da vi ikke kunne få svar fra Steam Support.

Det er svært at spille spillet, hvis man bliver smidt ud uden at vide hvorfor.
Vi håber, at han efter denne ban på en måned og 6 dage igen må spille og ellers må han sælge sine våben finde noget andet at spille.