Avatar billede npb Nybegynder
15. september 2015 - 00:32 Der er 5 kommentarer

Hakker når jeg kører musen over en video på nettet.

Hejsa.

Info om min pc:

Intel Core i7 3770 3.4Ghz 8MB
Corsair DDR3 16GB
Nvidia Geforce GTX 960
Seagate Barracuda Green 1.5 TB
Crucial RealSSD 256
ASUS Sabertooth Z77 S1155
Antec HCG 900W PSU High Current Gamer
Antec Kühler H20 920

Mit problem har stået på i en længere periode, da jeg egentlig troede at det var løst, hvilket jeg så fandt ud af fornylig, at det ikke var.

Når jeg sidder i min browser (firefox) og f.eks ser en video på ekstrabladet, så hvergang jeg kører musen over videoen, så hakker det i videoen og det er generelt med ting som er net-relateret. Jeg har forsøgt med opdatering af drivers, formatering af min pc, og opdatering af bundkortet.

Mit spørgsmål er så: Kan det være noget i den interne netkort, som gør at det er ved at stå af, og burde jeg overveje et eksternt netværkskort?

Hilsen Nikolaj
Avatar billede IICIi Novice
15. september 2015 - 10:18 #1
Hej.

Du siger godt nok det er net-relateret. Men det jeg kan kom på hvor jeg har oplevet noget lignende det du beskriver, der var det en defekt harddisk der var problemet. Man kan godt teste ens harddisk for fejl med software
Avatar billede npb Nybegynder
15. september 2015 - 12:28 #2
Hejsa.

Dette er allerede gjort, og det kunne ingen fejl finde på nogle af mine 4 harddiske.
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2015 - 05:43 #3
mus kører overlay. på filmen, så det burde være noget med grafikkort/driver der skaber musehak på videoer.
Avatar billede npb Nybegynder
05. oktober 2015 - 00:01 #4
Har skiftet grafikkortet, formateret min PC, og købt et eksternt netværkskort, og problemet er fortsat det samme.

Lagde dog mærke til, at jeg når jeg sidder og skriver herinde, så hakker det i det, og selvom man skriver hurtigt, så burde det virkelig ikke hakke, når jeg sidder og skriver herinde..

Andre der har nogle forslag?

Hæver gerne, så man får flere point :-)
Avatar billede npb Nybegynder
05. oktober 2015 - 22:06 #5
Glemte lige at skrive, at det ikke er musen der hakker, men derimod det der foregår på videoen. Hvis jeg f.eks ser noget på tv3sport.dk, så kører jeg musen over, så er det videoen der hakker, og ikke musen.