Avatar billede spaetten26 Nybegynder
15. september 2015 - 09:04 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Facebook virus??

Jeg ved ikke, om dette er den rigtige kategori, men prøver:

Alle mails som jeg modtager fra Facebook ser således ud:
(dette er en kopi af mailen - den mærkelige række af bogstaver varier fra mail til mail)

(her står navnet på afsenderen) đã thêm một ảnh mới.
14 Tháng 9 lúc 22:29

Xem

Thích

Bình luận

Chia sẻ

16 người người thích nội dung này.

Mở Facebook
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2015 - 10:58 #1
Du modtager sgu nok bare spammails der prøver at lade som om de er fra Facebook.
Avatar billede spaetten26 Nybegynder
15. september 2015 - 11:26 #2
Det er muligt, men hvorfor kommer det hvergang og hvordan slipper jeg af med det.
Jeg er selv kommet lidt længere. Jeg har fundet ud af, at min side findes kun på et andet (ukendt) sprog, men jeg kan ikke få lov til at ændre min opsætning. Jeg kan komme ind på en side, hvor jeg vha en sms skulle kunne ændre dette, men sms er også på et for mig uforståelig sprog. Jeg har også prøvet andre muligheder, men altid det samme resultat.Alle svar kommer på et for mig uforståelig sprog.

PS.: Jeg har også prøvet med en anden komputer, men altid samme resultat
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2015 - 11:54 #3
Avatar billede spaetten26 Nybegynder
15. september 2015 - 14:10 #4
Jeg kan godt logge ind, men min side er igen på et uforståeligt sprog, hvorfor jeg heller ikke kan ændre diverse koder.
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2015 - 16:38 #5
Et forslag - åben din facebook profil skriv i søgefeltet : Norton Safe Web. Se billed
http://i.imgur.com/Ev4E6rU.png

Søge på det og hent apps'en fra Norton.

Video fra Youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=rkWk98GYpZ4
Avatar billede spaetten26 Nybegynder
15. september 2015 - 22:06 #6
Hej
Tak for svaret. Desværre løste det ikke mit problem, men i mellemtiden har jeg (tror jeg) fundet ud af, at det der sker, er at min facebook side bliver oversat til Vietnamesisk. Jeg er også kommet dertil, at jeg mener, at det hele begyndet, da jeg modtog en mail med et billede med en besked om en mærklig sygdom - billedet skulle stamme fra en side, som hedder: "WWW.THELOCAL:DK"

Jeg hører meget gerne hvis du eller andre har forslag.
16. september 2015 - 05:59 #7
"...mail med et billede med en besked om en mærklig sygdom..." *SUK* Så er du hoppet på den 'pind'  :-(
16. september 2015 - 06:00 #8
Under alle omstændigheder så bør  (SKAL) du ændre kode til din FB konto !!!
Avatar billede spaetten26 Nybegynder
16. september 2015 - 09:36 #9
Jeg har ændret min adgangskode, men desværre hjalp det ingenting.
Avatar billede spaetten26 Nybegynder
16. september 2015 - 09:42 #10
undskyld - jeg havde glemt at du skrev dette:
"...mail med et billede med en besked om en mærklig sygdom..." *SUK* Så er du hoppet på den 'pind'  :-( .......Ja, desværre - og ja, jeg ved jeg, at jeg burde have gennemskuet den besked :(
Avatar billede spaetten26 Nybegynder
18. september 2015 - 13:39 #11
hej karise_larry
Tak for dine svar - de var ikke løsningen, men fik mig sat igang med at finde den.