Avatar billede poulvp Praktikant
17. september 2015 - 12:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Livestream via Youtube

Hej Jeg kan se der er en livestream mulighed på Youtube og nu er det sådan at jeg gerne ville streame min datters fodboldkamp live til de forældre der ikke kan være og se den. Jeg har læst vejledningen på youtube, men forstår den ikke.
Jeg vil gerne bruge mit videokamera og bruge min tlf som wifi ..det kan jeg godt finde ud af, men hvordan får jeg streamet så jeg feks kan lave et link på min hjemmeside og folk så kan gå der ind og følge med live?
Avatar billede Futtexb Nybegynder
17. september 2015 - 15:23 #1
Jeg vil forslå at du bruger en computer til at streame kampen fra. Det kræver nemlig en god processor samt godt internet at streame kampen fra.
Måden du kan streame på er gennem http://twitch.tv (verdens mest populære streaming site). Inde på siden er der en god manual til, hvordan du starter din stream op. Hvis ikke du kan finde ud af det, skriv en besked til brugeren "Futte92" inde på Twitch, så kan vi tage den derfra :-)
Avatar billede poulvp Praktikant
16. maj 2016 - 14:04 #2
afsluttet