Avatar billede poppo Nybegynder
17. september 2015 - 23:00 Der er 3 kommentarer

lagerstyring

er der en som kan hjælpe mig med at lave et lille projekt.

skal bruge en søgeside hvor man kan trykke et varer nummer ind og trykke søg. her skal der så vises varernummer : på lager ja/nej : bestilt ja/nej : lokation : billede af varen

skal så derfor også have en oprettelse side af de oplysninger og billede (3x3 cm feks.)

hvis man kan passworde oprettelse siden vil dette være lækkert men ikke et krav

har prøvet at se om jeg kunne lave det i excel og nu i access men der er sikkert en derude som kan klare dette bedere en mig. :-)
Avatar billede bvirk Guru
18. september 2015 - 10:01 #1
Office access ville ikke rigtig være
noget hvis sådan en elementær lagerstyring ikke nærmest var indbygget - det er blot en formular baseret på tabel med felter:
Vare (nummer,navn,antal,bestilt,lokation,billedref)

Tabellen er den samme hvis det skal anvendes på webside, men det er web programmering i asp .net eller php at implementere det.
Googlet 'asp inventory management' viste umiddelbart at mange gerne vil berette om  hvordan man laver et sådant system.
Avatar billede dsj1972 Juniormester
18. september 2015 - 11:56 #2
bvirk>> da der spørges på en søgefunktion, må Access da være den umiddelbare løsning, da disse er indbygget, i forhold til Excel.
Avatar billede bvirk Guru
20. september 2015 - 10:39 #3
@dsj31: Det er jeg ikke uenig i - kørte bare ud af en tangent fordi poppo bruger ord som søgeside og "passworde" og iøvrigt har asp spørgehistorik.