Avatar billede Martin2323 Nybegynder
21. september 2015 - 14:42 Der er 3 kommentarer

bilhøjtalere 6,5"

hej...

jeg har et JVC KD-R731BT anlæg i min bil og et par gamle blaupunkt højtalere som lyder af h... til. bassen skratter bare man spiller lidt højt.
er der nogle der kan hjælpe mig med at finde ud af hvilke højtaler jeg skal købe? jeg hører mest hiphop så der skal være en god bas i.
jeg var nede i thansen for at lytte til deres udvalg men syntes ikke deres 6,5" højtalere var noget at råbe hurra for
håber der er en Expert eller to der har nogle gode fif. på forhånd tak
Avatar billede IICIi Novice
22. september 2015 - 09:59 #1
Du skal købe noget lignende gulvhøjtalere, hvor det hele er bygget inden i en stor kasse, det giver klart bedst lyd og bas. Det derfor gulvhøjtalere lyder så meget bedre. Og lad være med at inkludere en bas sammen med dine højtalere, det vil bare runge ulideligt inde i den lille plads der er i en bil
Avatar billede Martin2323 Nybegynder
22. september 2015 - 10:43 #2
bilen er en berlingo så der er ikke mulighed for andet end at sætte højtalere i fordørene.
Avatar billede Simone92 Novice
28. august 2017 - 14:51 #3
Jeg ødelagde engang min forrude ved at spille for høj musik i min bil :D Måtte ringe til forsikringen og forklare dem sagen.. Var pænt pinligt.. Endte med at bruge https://forrude-pris.dk/