Avatar billede LarsJH Nybegynder
22. september 2015 - 12:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bredbånd Nord - Fibernet

Hejsa

jeg har måtte oprette mig som bruger herinde, efter i en lang periode at have fulgt med på sidelinjen.

Mine svigerforældre er blevet kontaktet af Bredbånd Nord, der selvfølgelig gerne vil have dem som kunder.

Mit spørgsmål går på herinde, om der er nogle der har erfaring med Bredbånd Nord? Jeg er ikke sikker på hvordan det fungerer i forhold til at have flere tv i huset. Er det nødvendigt at have en tv-boks ved samtlige tv?

Yderligere information om dem kan findes her www.bredbaandnord.dk
Avatar billede kurtba Ekspert
22. september 2015 - 23:05 #1
Jeg har ikke erfaring, men svaret på dit spørgsmål står her:
http://www.bredbaandnord.dk/Få-hjælp-til/TV/Spørgsmål-Svar
Avatar billede LarsJH Nybegynder
23. september 2015 - 11:20 #2
Tusind tak for svaret. Den havde jeg misset, synes ellers jeg havde kigget side op og side ned for at finde et svar!
Avatar billede andersjensen84 Nybegynder
02. februar 2016 - 14:05 #3
Hej Lars,

Jeg ved ikke om du har fået afklaret dit svar, men hvis du gerne vil have fibernet, så har jeg lige fået Waoo, som leverer nogle utrolig hurtige løsninger til en rigtig god pris (umiddelbart den bedste på markedet). Jeg har virkelig været glade for dem. Mener også, at de dækker størstedelen af landet, ellers kan du ihf tjekke om du kan få fibernet her: https://bredbånd.dk/fibernet