Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. september 2015 - 11:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Macbook Pro strtvanskeligheder

Min MAC har stået stille igennem 30 dage, da jeg har et kineserbatteri på, der ikke kan lades på, har fået det byttet 1 gang, før men det er det samme igen, det oplades ikke.

Problemet er:
Jeg starter maskinen og den går i gang med at sin procedure, på et tidspunkt kommer der et æble og en lille loadingbar hvor man kan se at den loader stratprogrammet ind, men denne stang fyldes kun 1/3 så slukker maskinen ned.
Det er det samme med og uden batteri.
Maskinen er opdateret indtil for 14 dage siden, hvor den var startet sidst, maskinen er en ældre Macbook Pro, men med sidste kendte opdaterede OS
Avatar billede supportsiden Professor
29. september 2015 - 12:41 #1
Det kan være at den trænger til en rensning for støv som kan forhindre at blæseren kan køre eller blæseren er defekt.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
29. september 2015 - 19:42 #2
Det vil jeg da lige prøve
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
12. oktober 2015 - 18:00 #3
Det fik jeg så endelig tid til.
Desværre virkede det ikke, der kom nu heller ikke noget støv ud da jeg blæste luft ind fra bagsiden :(
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
13. januar 2016 - 15:22 #4
Intet nyt fra vestfroten