Avatar billede snedker1 Juniormester
27. september 2015 - 19:47 Der er 1 løsning

Firewire lykort ekstern

Hej
Jeg har et problem som jeg ikke lige selv kan finde logikken I ..
Som følger ... jeg har en M-Audio firewire lydkort (ekstern boks)
som jeg har brugt I de sidste par år uden problemer ....
Nu finder win7 ultima ikke altid boksen I første forsøg ... nogle gange skal jeg genstarte win flere gange inde den finder boksen ... jeg kan tydeligt se under opstart når det lykkes .. for så blinker kontrollampen på boksen et par gange  under opstart og så ved jeg at den kommer til at virke ... andre gange lyser kontrollampen konstant og så virker det ikke , jeg har prøvet at genindstallere ... men ligemeget hjælper det
jeg har også prøvet at skifte firewire forbindelse ... der er et direkte på bundkort og jeg har et indstikskort også .... men det ændrer ikke på problemet !
nogen ideer til hvad der kan gøres ?
Avatar billede snedker1 Juniormester
26. november 2015 - 21:33 #1
Ingen forslag .... derfor lukkes tråden