Avatar billede mikkel251 Seniormester
05. oktober 2015 - 19:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

slette et valgt item i en dropdownliste

jeg sidder med en skole opgave hvor jeg har en checkbox liste som skal bruges til at vælge de billeder der skal slettes når jeg redigere en planche "kalder vi det på skolen" og jeg er lidt lost jeg har søgt rundt på nettet for at finde et svar men de vil ikke virke, der sker ingen ting når jeg bruger dem:

her er min kode som skulle slette billedet når jeg klikker på Gem rettelser:

    for (int i = 0; i < cblFotos.Items.Count; i++)
            {
                if (cblFotos.Items[i].Selected == true)
                {
                    cblFotos.Items.RemoveAt(i);
                    i--;
                }

jeg ved ikke om det er nok for jer at se ellers må i lige skrive hvad i ellers skal bruge og finder jeg et svar skal jeg nok lgie skrive det til jer :D
Avatar billede mikkel251 Seniormester
05. oktober 2015 - 19:54 #1
jeg fik ikke rettet overskriften fra dropdownliste til checkboxliste hvis der er en admin der kan gøre det ??
og tak for i  gider kikke på problemet :)
Avatar billede mikkel251 Seniormester
08. oktober 2015 - 21:09 #2
jeg fandt svaret og fik det til at virke