Avatar billede ehj Novice
14. oktober 2015 - 04:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DS209 status lampe orange og bipper

Kære eksperter,
Min Synology netværksharddisk fra 2009 er begyndt at bippe; statuslampen lyser orange og den kan ikke tilgås fra hverken Synolgy Assistent, sin adresse 168.192.1.1 eller port 5000.
Jeg tænker derfor at den skal til reparation? Hvor i København kan man få en sådan repareret, hvis den da kan det?
Vh
Avatar billede mjansen Seniormester
14. oktober 2015 - 08:58 #1
Har du prøvet at fjerne harddisken?
Avatar billede ehj Novice
14. oktober 2015 - 09:36 #2
altså fjerne harddisken i DS209...? Så skal jeg lige forstå
1) kan man det uden at skille den ad
2) tager man den bare ud og sætter i - eller skal man tage den ud og sætte en ny i
(ja, jeg er noget uvidende)
Avatar billede ehj Novice
14. oktober 2015 - 14:31 #3
Prøver igen: har nu haft den skilt ad så vidt at jeg kan se de to diske og ventilatoren, men har ikke gjort mere. Hvad skal jeg gøre med harddisken?
Avatar billede ehj Novice
13. november 2015 - 07:24 #4
Den ene disk var degraderet.