Avatar billede namgrab Juniormester
15. oktober 2015 - 17:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

lydoptager i W10

OS:  W10 - 64
PC:  msi - cx720

Har brug for at indspille sax for instruktion. I W7 var en lydoptager og ingen problemer. Men i W10 er der tilsyneladende (?)ingen lydoptager (men kun en trinoptager). Download af en app - "Lucky Recorder" - er lykkedes, men selv om den stod til at være gratis skal der betales for at kunne gemme og senere afspille!!??
Kender nogen denne optager eller er der andre gode forslag til løsning af mit problem?
Avatar billede thov Forsker
15. oktober 2015 - 17:56 #1
Mon ikke Audacity kan bruges.
Den virker med Windows 8, så det samme gælder vel for Win 10.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. oktober 2015 - 19:03 #2
det er bare microsoft, der flytter ting. Se i listen med alle apps - den hedder nu 'stemmeoptager'
Avatar billede namgrab Juniormester
19. oktober 2015 - 18:26 #3
Tak claes57 - igen! Du har hjulpet mig flere gange før :-).
Du har ret, det er (igen) Microsoft, der uden videre laver om på tingene. Alt fungere som det skal.
Ping et svar så lukker vi tråden.
Avatar billede claes57 Ekspert
19. oktober 2015 - 18:38 #4
bare luk selv.
Avatar billede gulvflaesk Nybegynder
26. oktober 2015 - 13:41 #5
Kunne man ikke bare benytte nogle af alle de der online lydoptagere? Ved der findes et hav af dem på engelsk - men denne er dansk: http://lydoptager.dk