Avatar billede 1947viggo Praktikant
16. oktober 2015 - 12:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Office til fem computer

En af vores venner har en Office 365 til 5 computer og vil give os en af dem hvordan gør man det?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. oktober 2015 - 12:53 #1
For det første, så pas på ikke at overtræde licensbetingelserne... - så vidt jeg ved er O365 home kun beregnet til brug i egen husstand.

Dernæst - så kræver det "blot" at vennen logger på sin microsoft konto på jeres PC, og installerer Office365 fra hans profil. Men for at den fortsat fungerer på jeres PC, vil det kræve at han fortsat er logget på... - med det til følge at I har adgang til alle hans online data.

Så I skal være rigtig gode venner :-)
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2015 - 00:45 #2
ja, det er til husstanden
Avatar billede 1947viggo Praktikant
18. oktober 2015 - 09:44 #3
Hej Ole tak for svaret og vi finder ud af det