Avatar billede dytti Novice
17. oktober 2015 - 17:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Torch - fjerne reklamer og ads

Jeg har i meget lang tid brugt Firefox som browser. Hovedsaligt fordi den er eminent til at fjerne add's og reklamer - Især når man ser video i youtube.
Desværre kan jeg ikke se youtube i full screen uden at videoerne hakker og er for langsomme.
Lyden er dog helt ok.

Nu har jeg prøvet orch, og er faktisk meget positivt overrasket over den.
Desværre er youtube nu igen fyldt med reklamer og add's, og det er til at blive vanvittig over.

Findes der et trick til effektivt at fjerne reklamer fra Torch?
Eller alternativt til at få Firefox til at køre youtube uden at hakke?
Avatar billede claes57 Ekspert
17. oktober 2015 - 18:54 #1
Google, der  ejer youtube, er ikke meget for adblockere - google lever af reklamer. Så de gør deres bedste for at spore din browser inkl udvidelser, og gøre det svært. Men hvis du kører med fuld reklamevisning, så er der normalt intet problem.
Avatar billede aphandersen Juniormester
17. oktober 2015 - 20:01 #2
Ja, netop Youtube har været en af de platforme, hvor Google (i hvert fald i Chrome) har været inde og detektere om man havde en adblocker installeret. Uden disse reklamer, ville der jo heller ikke være noget Youtube.
Avatar billede dytti Novice
01. december 2015 - 08:50 #3
lukket- lever med reklamerne.