Avatar billede renehansen Nybegynder
21. oktober 2015 - 15:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændre skrifttype I emne feltet Outlook 2013

Hej Venner.

Er der mon nogen her der har en ide til hvordan jeg kan ændre skrifttypen i emnefeltet (subject) på en mail skabelon.

Har traverseret nettet lidt, men ikke fundet noget brugbart.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
21. oktober 2015 - 17:43 #1
Det er ikke muligt at ændre formatering, herunder skrifttype, af emnelinjen i Outlook.

Bemærk, at du helt generelt ikke er herre over, hvordan modtagerne ser dine e-mails, selv om du sætter en skabelon op med diverse tilpassede typografier. De skrifttyper og størrelser m.m., du sætter op, er, hvad du selv ser. Modtageren kan f.eks. have valgt udelukkende at se e-mails  som almindelig tekst uden formatering. E-mails læses på forskellige platforme/i forskellige programmer med forskellige muligheder. Hvis  du vil være sikker på, at modtageren ser indholdet med en bestemt formatering, er du nødt til at sende indholdet som vedhæftet fil i PDF-format.
Avatar billede renehansen Nybegynder
09. november 2015 - 09:33 #2
Hej Lene.

Det frygtede jeg desværre også, havde selv Google mig lidt til det samme, men indimellem overrasker folk på eksperten med nogle gode løsninger på det der synes umuligt at løse. :)

Tak for svar, spørgsmål lukkes.