Avatar billede Frantz_Felk Nybegynder
21. oktober 2015 - 21:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Proceslinien i Windows 10 kan ikke skjules eller flyttes???

...selvom "skjul proceslinienie knappen er aktiveret - er linien HELE TIDEN synlig(frosset) Den kan heller ikke flyttes til en anden position på skærmen.
Det sker hyppigt, at p. g. af fejlen her, får jeg ikke bunden med  aktiverings eller sendeknapper frem på oversigter, dokumenter, etc. da de står BAG proceslinien, og derved bliver inaktive (f.eks. ved PDF udskrifter)
Er det en systemfejl eller hvad kan løse dette problem?
Mvh.
Avatar billede kurtba Ekspert
21. oktober 2015 - 23:58 #1
Det er en fejl hos dig, for hos mig kan det sagtens lade sig gøre.
Måske kan du løse problemet via denne side, hvor der et stykke nede i teksten kommer en løsning til win 10
http://www.howtogeek.com/howto/31779/fixing-when-the-windows-taskbar-refuses-to-auto-hide-correctly/
Avatar billede Frantz_Felk Nybegynder
05. november 2015 - 12:27 #2
Tak for din ulejlighed.
Har gemt linket, som virker noget uoverskueligt med mange uaktuelle
"billeder" etc. vedr. W10.
MEN det mærkelige er sket. Nogen tid efter min mail (og nogle W10 opdateringer (?) virker processlinien igen normalt: Den forsvinder - i hvert fald efter dobbeltryk på skrivebordet og ved de forskellige skærmvisninger i programmerne.
Desværre kan jeg ikke give dig dine fortjente point p.g. af Expertens uoverskuelige opbygning. Sorry.
Mvh.
Avatar billede kurtba Ekspert
05. november 2015 - 23:36 #3
Det burde da ikke være så svært, når jeg f.eks. lægger et svar.