Avatar billede Frantz_Felk Nybegynder
21. oktober 2015 - 21:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jeg synes, at der er en forvirrende og tilfældig blanding af forskellige Windows OS på spørgsmål/svar siderne

Et indledende,grundlæggende OS krav vil lette overskueligheden.
Automatisk, synlig dato på indlæg/svar?
Mvh.
Frantz Felk
Avatar billede 220661 Ekspert
22. oktober 2015 - 15:52 #1
Hvis ellers de holder hvad der er sat i udsigt bliver Eksperten snart lavet om, så den får en helt ny brugerflade.
De gider næppe bruge mere til på den gamle Eksperten.
Avatar billede Frantz_Felk Nybegynder
05. november 2015 - 12:32 #2
Hele opbygningen i Experten virker håbløs uoverskueligt og kringlet for mig. Sorry.
Det gøres meget bedre og mere naturligt andre steder på nettet, som man kunne lære noget af.
Lad os håbe: det kan kun blive bedre.
Mvh.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2015 - 15:41 #3
Ja man må håbe de har brugt andres erfaringer :-)
Hopper af tråden her.
Avatar billede Frantz_Felk Nybegynder
20. november 2015 - 13:53 #4
Sorry, men jeg finder det umuligt at afslutte denne tråd og også give point for svar.
Det er mit problem, men med henvisning til mit andet indlæg netop angående UOVERSKUELIGHEDEN OG STIFORLØBET I DEN NUVÆRENDE EXPERTVERSION - SLUTTER JEG HER.
Mvh.
Frantz Felk

DET KAN GØRES  M E G E T BEDRE!