Avatar billede BentTh Juniormester
23. oktober 2015 - 18:29 Der er 1 løsning

Udvid sumformel ved træk i "halen" - pointgivning

Pointgivning.
Der har tidligere været oprettet spørgsmål med samme overskrift.
ErikJuul har afgivet et korrekt svar, men  ved en fejl ikke fået point.
Vil du afgive et svar ErikJuul, så du kan få de velfortjente point.
venlig hilsen,
Bent Th.
Avatar billede BentTh Juniormester
07. december 2015 - 12:54 #1
Jeg opfatter det således, at Erik Juul ikke ønsker at modtage point for besvarelsen og trækker dem hermed tilbage.
venlig hilsen,
Bent Th.