Avatar billede prefalch Praktikant
23. oktober 2015 - 20:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ikke soriven nul i en celle

Jeg har en funktion der er således:

=HVIS(D3="Ferie";1;0) som fint returnerer værdien nul eller en i celle Q4 og i en anden regner jeg videre på resultatet =S3-Q4.

Det virker fint, men jeg kunne godt tænke mig at =HVIS(D3="Ferie";1;0), når resultatet var nul, at den resulterede i en tom celle. Det jeg ikke kan finde ud af er hvordan formlen skal være for ikke at få #VÆRDI!
ved den sidste beregning

Håber jeg har forklaret mig så det ikke er det rene volapyk.
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
23. oktober 2015 - 20:51 #1
=hvis(D3="Ferie";1;"") kan denne ikke bruges
Avatar billede prefalch Praktikant
23. oktober 2015 - 21:09 #2
Fandt selv svaret.
I indstillinger så fjern fluebenet for at vise 0 i cellen