25. oktober 2015 - 22:49 Der er 1 løsning

Dele af touchpad virker ikke

Hej eksperter.

Lige pludselig er der sket noget med min touchpad på min macbook pro retina (ikke forcetouch)
Den venstre del af touchpaden kan ikke presses ned. Den virker dog hel fint (dvs. at du kan styre musen og tappe på den uden at trykke ned). Nogen der har et svar? Kan jeg gøre det selv?

De bedste og håbefulde hilsner

Magnus
Avatar billede cassio299 Nybegynder
19. november 2015 - 23:18 #1
Hej

Når det er noget med hardware vil svar næsten altid være getværk sålænge man ikke har haft adgang til din mac.

Du kan via ifixit se hvordan du skiller din mac af for at se om der er noget der evt sidder i vejen

https://www.ifixit.com/Device/MacBook_Pro