Avatar billede pegazuz Mester
26. oktober 2015 - 12:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gratis ccleaner "complete cleanup"

Ved opdatering i dag, blev jeg præsenteret for at hvis jeg ville være sikker på at få en "complete cleanup" så vil jeg være nødt til at opgradere fra gratis til betaling. Der er nu ikke længere flueben i cleanup for gratis. Man får "kun" en hurtigere computer med gratis versionen.

Nogen der ved hvad det betyder i praksis?
Avatar billede poko1 Ekspert
26. oktober 2015 - 14:03 #1
Hvis du downloader fra dette link og trykker på den grønne bjælke til højre får du den nyeste og gratis Ccleaner og der er ingen forskel
http://www.filehippo.com/download_ccleaner
Avatar billede pegazuz Mester
26. oktober 2015 - 16:25 #2
super tak
Avatar billede poko1 Ekspert
26. oktober 2015 - 17:03 #3
Samler ikke point
Avatar billede pegazuz Mester
26. oktober 2015 - 17:42 #4
ok jeg lukker