Avatar billede kent3k Nybegynder
30. oktober 2015 - 14:55 Der er 1 kommentar

Ændre fra eregi til preg_match

Hej

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at ændre dette fra eregi til Preg_Match.

IF(preg_match("\{LOOP: " . $name . "\}(.*)\{/LOOP: " . $name . "\}", $this->html,$parts))

Nu har jeg prøvet 10 gange og er ved at se mig blind på det :-(
Avatar billede kent3k Nybegynder
30. oktober 2015 - 14:56 #1
Undskyld.....der skulle have selvfølgelig have stået følgende:
IF(eregi("\{LOOP: " . $name . "\}(.*)\{/LOOP: " . $name . "\}", $this->html,$parts))

Copy/paste 40 cm fejl :-)