Avatar billede navoan Nybegynder
01. november 2015 - 13:59 Der er 2 kommentarer

Ingen lyd i højtalere

Hej

Jeg har ingen lyd i mine eksterne højtalere, de virkede ellers fint i går aftes. Når jeg tænder dem kommer der den sædvanlige ligge brumme lyd.

Mine højtalere er standardenheden og alle lyd står på 100% i lydstyrke - Når jeg ændre lyd outputtet til mit headset kommer der lyd igennem.

Jeg har Windows 10. Kan de virkelig gå i stykker just like that? De er lige et par måneder over den 2 års garanti.

Produktet er Logitech Speaker System Z906

Håber i kan hjælpe med at få liv i dem igen..
Avatar billede supportsiden Professor
02. november 2015 - 12:48 #1
Du har sikker fået ændret input indstillingen på control boxen eller sat et stik forkert på subwooferen.
Kan huske at en kammerat havde samme problem, det var begge ting.