Avatar billede FCEcoUlv Juniormester
05. november 2015 - 14:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hent data fra csv-filer

Jeg har et program, der genererer en csv fil hver dag. I hver csv fil er der kun et tal(en tæller). Alle disse tal vil jeg gerne samle i et regneark ud for hver dato, uden at jeg skal ind og åbne csv-filerne hver gang. Jeg kender sti og navn - også på dem der kommer i morgen.

fx

Jeg kan åbne csv-filerne og lave kæden, men det bliver uoverskueligt da der med tiden kommer 100-200 csv-filer pr dag

Kan jeg på nogen måde lave kæden uden at skulle åbne filen??
Avatar billede Nanarsi Juniormester
07. marts 2016 - 08:22 #1
ligger alle csv filerne i samme mappe og hvorledes bliver filerne navngivet?
Avatar billede FCEcoUlv Juniormester
25. april 2016 - 15:13 #2
Problem løst