Avatar billede jtmicor Praktikant
09. november 2015 - 18:05 Der er 1 kommentar

Hvordan Rick roller jeg en nørd?

Hej! Jeg har behov for hjælp til at Rick rolle en nørd. Det er lykkedes mig en enkelt gang, mest fordi han slet ikke forventede det fra min side. Men han ved alt om scripts, url shortener and you name it. Hvordan kan jeg narre alligevel?

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh Joanna
Avatar billede aliaz Nybegynder
14. november 2015 - 17:04 #1
Måske det sjoveste spørgsmål jeg nogensinde har set på Eksperten :)