Avatar billede BooSay Nybegynder
19. november 2015 - 20:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Os X el capitan stopper!

Hej,

Jeg er begyndt at opdatere min MBA 2009 medio til Osx el capitan. Men lige da jeg var så godt igang med opdateringen... Der står at der er 14 minutter tilbage - det har den gjort i 1,5 - 2 timer!

Hjælp!!!
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2015 - 21:06 #1
har du net på når du deploy
Avatar billede BooSay Nybegynder
20. november 2015 - 05:53 #2
Altså jeg har downloaded det fra app store, og er i gang med at installere. Og nu er det snart ved at være godt 12 timer siden jeg startede!!! Og nej jeg har ikke net på under installationen?
Avatar billede BooSay Nybegynder
20. november 2015 - 15:26 #4
Har fået den til at virke nu - slukkede computeren og tændte igen 20-30 sekunder senere!