Avatar billede Thomasp1 Nybegynder
28. november 2015 - 19:13 Der er 2 kommentarer

Trådløst headsæt VS ikke-trådløst når det kommer til gaming?

Hej eksperter

Ved I om, der er forskel på trådløse og ikke-trådløse headsæts, når det kommer til gaming? Spil som Counter-Strike, hvor det er helt essentielt at have perfekt lyd og modtage lyden som hurtigt som muligt. Er der en forskel?

Ingen professionelle spillere har et trådløst headsæt, så er der noget om, at der er mindre ulemper ved det trådløse?

Hilsen Casper Thomas Pedersen
Avatar billede ebe Praktikant
28. november 2015 - 19:34 #1
jeg har haft en masse bøvl med trådløse, skratter, mister forbindelse, hakker.. jeg vil hellere have ledning og vide det fungerer.. mange andre har det nok som mig
Avatar billede Blueeyez Mester
29. november 2015 - 09:12 #2
Der er ingen scenarier hvor trådløs er bedre end kabel..