Avatar billede hobbittend Novice
02. december 2015 - 01:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows 10: Denne app kan ikke åbnes

Jeg har opdateret til Windows 10, og nogle programmer (eksempelvis lommeregneren) skriver følgende besked når jeg åbner dem:

"Denne app kan ikke åbnes

____ Kan ikke åbnes med det integrerede administratorkonto. Log på med en anden konto, og prøv igen."

Jeg har kun denne ene konto...

Kan jeg fixe dette ?
Avatar billede poko1 Ekspert
02. december 2015 - 10:08 #1
http://web.gratisupload.dk/f/8uo64oyyr0/
Du kan også finde den i Windows/System32 Calc
Avatar billede Klartekst Nybegynder
02. december 2015 - 20:53 #2
Jeg fik det samme problem i går. Har søgt på nettet efter en løsning, men uden held.
Avatar billede hobbittend Novice
03. december 2015 - 00:48 #3
Det er ikke kun et problem med lommeregneren.. Det var bare et eksempel på et program der slet ikke åbner.

Får tit meddelelsen, men hvor programmet alligevel åbner
Avatar billede poko1 Ekspert
04. december 2015 - 10:52 #4
Alle disse værktøjer har jeg lagt på et USB stik de ligger i mappen "C:Windows / system32".
Husk det skal være genveje!
Jeg har den med rundt når jeg kører service.
Du kan nu vælge at lægge dem som genveje enten i Menuen Start / på Skrivebordet eller Processlinien.

http://web.gratisupload.dk/f/8upl1bbw4i/
Avatar billede hobbittend Novice
04. december 2015 - 18:53 #5
Har du læst hvad mit problem er?

Jeg ved godt hvor lommeregneren er, og hvordan man kan åbne den..

Den virker bare ikke...
Avatar billede Zancara Novice
16. juni 2016 - 14:31 #6
Dette er et problem i indstillerne af "Kontrol af brugerkonti"

1. Åbn kontrolpanel
2. Vælg punktet "Sikkerhed og vedligholdelse".
3. Vælg punktet "Rediger indstillingerne for Kontrol af brugerkonti"
4. Flyt vælgeren til den fremhævet STREG der er nummer to fra oven.
5. Genstart computeren og det skulle gerne virke igen.

Det virkede ihvertfald for mig på min Windows 10.
Avatar billede hobbittend Novice
19. juni 2016 - 14:10 #7
Fedt!
Det gjorde forskellen!

Så mangler jeg bare at mine drivere bliver gjort kompatible med windows 10...

Tusind tak
Avatar billede Chryslerdude Novice
10. januar 2017 - 10:56 #8
Jeg kunne ikke åbne "Administrer" fra højreklikmenuen på "Denne PC".. - ("Programmet kan ikke findes", meddelte Windows uden nogen nærmere forklaring), og som løsning, måtte jeg flytte "Besked ved ændringer vælgeren", ned på tredie streg (en streg fra bunden), som hedder "Giv mig kun besked når programmer forsøger at foretage ændringer på computeren", og så virkede det.. og så kunne windows pludselig godt "finde" programmet Administrer

Den slags oplevelser, lægger et koldt omslag på min entusiasme omkring et OS..
Avatar billede Bent. O. Jensen Praktikant
24. juni 2018 - 05:14 #9