Avatar billede HrJensen12 Juniormester
02. december 2015 - 14:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Office 365 - bliver ved med at spørge efter at logge ind

Hej alle

Mit office 365 - 2013, på win. 10 pro. bliver ved at spørge mig om jeg vil logge ind, men jeg er allerede logget ind (se billede i højre hjørne).

What to do?

Link billede: https://www.dropbox.com/s/782y4m0fk1ae2lq/1.PNG?dl=0

Husker at det cirka startede for en ugestid siden efter en større win. 10 opdatering skulle installeres

På forhånd tak!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. december 2015 - 11:29 #1
Du skal logge ind... :-)

At du har kontoinfo i højre hjørne, er ikke det samme som at du er logget ind.

Hvis den bliver ved at drille, så klik på "File", vælg "Account".
Vælg her at logge af, og log på igen.

Det har løst problemet i de situationer jeg er løbet på... (Switch Account virker ikke nødvendigvis - log af/på har virket hver gang).
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. december 2015 - 13:27 #2
Avatar billede HrJensen12 Juniormester
06. december 2015 - 21:33 #3
Jeg prøvede at logge ud og ind igen, hvilket ikke hjalp.

Dog er der desværre nu sket det at jeg ikke kan bruge officepakken...

Håber nogle kan hjælpe?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. december 2015 - 23:02 #4
Får du lov til at logge ind, eller kommer der en fejl?

Prøv evt. at kontakte Microsoft - https://support.microsoft.com/da-dk - klik på "Kontakt Answer Desk"...
Avatar billede HrJensen12 Juniormester
13. december 2015 - 15:34 #5
Det hjalp kun ved at geninstallere programmet igen.

Heldigvis havde den gemt alle mine personlige indstillinger.
Avatar billede HrJensen12 Juniormester
13. december 2015 - 15:34 #6
a