Avatar billede esbptor Novice
03. december 2015 - 09:37 Der er 1 kommentar

Fejl i proceslinien

Jeg kører Windows 7 Profesionel på min PC, og har installeret Office 2007 Profesionel.
Desværre opgraderede jeg til Windows 10, hvor jeg kunne konstatere at flere af mine programmer ikke virkede.
Derfor tilbage til Windows 7.
Dette har så medført at min jumpliste i EXCEL ikke fungerer korrekt når jeg højreklikker på ikonen. Den kommer kun frem med de obligatoriske 3 linier; men IKKE med de senst anvendte programmer.
Jeg havde testet EXCEL i Windows 10, hvor jumplisten virkede som den skulle.
Jeg hr kørt en installationsdisk med Office 7, men uden at det har hjulpet.
Word virker korrekt m.h.t. jumplisten, men ikke excel.
Hvordan afhjælpes dette????
Med venlig hilsen
Tommy Rasmussen
Avatar billede esbptor Novice
17. januar 2016 - 06:40 #1
Efter et råd fra "Erik H", har jeg fået det til at virke.
Ved at oprette mig som ny bruger, virker alt som det skal. Dog krævede det en ½ dag at konfigurere mig som den nye bruger.