Avatar billede peter_holst Praktikant
03. december 2015 - 11:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på Office 365

Hej

Jeg har lige nu den 3/12-2015 her til formiddag problemer med at tilgå Office 365.
Jeg kan ikke loade loginsiden - hverken fra firmaets net eller på mobilnettet.
Jeg kan derfor heller ikke komme ind og oprette en supportsag - flot! :-)
Nogen der ved noget?

/Peter
Avatar billede mikkel45 Novice
03. december 2015 - 12:11 #1
Gælder også på Fyn :-(
Avatar billede peter_holst Praktikant
03. december 2015 - 12:58 #3
Tak mikkel, har også lige fundet den nu. Tænkte heller ikke på twitter før nu - her går folk helt amok i opslag...
Det er godt nok skidt for MS lige nu må man sige!
Avatar billede mikkel45 Novice
16. februar 2016 - 09:53 #4
Hej igen
Jeg opdager lige at denne tråd ikke er lukket
Jeg smider lige et svar til lukning
Avatar billede mikkel45 Novice
17. februar 2016 - 09:07 #5
Tak Peter
Det er nu ikke fordi jeg samler point, men det ser nu bedre ud når trådene er lukket :-)