Avatar billede plato Juniormester
04. december 2015 - 15:31 Der er 7 kommentarer

Hop til top a side, efter klik på "Godkend og betal" knappe. (Woocommerce)

Hej Alle

Jeg har prøvet mange plugins til mit WooCommerce når det gælder checkout. Desværre må jeg forholde mig til mit standarde grundet e-mærke ansøgning.

Problemet er... Når en kunde har klikket på købs knappen, kører der et "hjul" rundt oppe i toppen af siden. Men det er udmiddelbart ikke noget man kan se, medmindre man har en rigtig høj opløsning på skærmen.

Nedenstående kode er fra WooCommerce checkout. Kan man gøre noget med form knappen, så man automatisk ryger til tops efter klik?

<?php
/**
* Checkout Payment Section
*
* @author         WooThemes
* @package     WooCommerce/Templates
* @version    2.4.7
*/

if ( ! defined( 'ABSPATH' ) ) {
    exit;
}

?>

<?php if ( ! is_ajax() ) : ?>
    <?php do_action( 'woocommerce_review_order_before_payment' ); ?>
<?php endif; ?>

<div id="payment" class="woocommerce-checkout-payment">
    <?php if ( WC()->cart->needs_payment() ) : ?>
    <ul class="payment_methods methods">
        <?php
            if ( ! empty( $available_gateways ) ) {
                foreach ( $available_gateways as $gateway ) {
                    wc_get_template( 'checkout/payment-method.php', array( 'gateway' => $gateway ) );
                }
            } else {
                if ( ! WC()->customer->get_country() ) {
                    $no_gateways_message = __( 'Please fill in your details above to see available payment methods.', 'woocommerce' );
                } else {
                    $no_gateways_message = __( 'Sorry, it seems that there are no available payment methods for your state. Please contact us if you require assistance or wish to make alternate arrangements.', 'woocommerce' );
                }

                echo '<li>' . apply_filters( 'woocommerce_no_available_payment_methods_message', $no_gateways_message ) . '</li>';
            }
        ?>
    </ul>
    <?php endif; ?>

    <div class="form-row place-order">

        <noscript><?php _e( 'Since your browser does not support JavaScript, or it is disabled, please ensure you click the <em>Update Totals</em> button before placing your order. You may be charged more than the amount stated above if you fail to do so.', 'woocommerce' ); ?><br/><input type="submit" class="button alt" name="woocommerce_checkout_update_totals" value="<?php esc_attr_e( 'Update totals', 'woocommerce' ); ?>" /></noscript>

        <?php wp_nonce_field( 'woocommerce-process_checkout' ); ?>

        <?php do_action( 'woocommerce_review_order_before_submit' ); ?>

        <?php echo apply_filters( 'woocommerce_order_button_html', '<input type="submit" class="button alt" name="woocommerce_checkout_place_order" id="place_order" value="' . esc_attr( $order_button_text ) . '" data-value="' . esc_attr( $order_button_text ) . '" />' ); ?>

        <?php if ( wc_get_page_id( 'terms' ) > 0 && apply_filters( 'woocommerce_checkout_show_terms', true ) ) : ?>
            <p class="form-row terms">
                <label for="terms" class="checkbox"><?php printf( __( 'I&rsquo;ve read and accept the <a href="%s" target="_blank">terms &amp; conditions</a>', 'woocommerce' ), esc_url( wc_get_page_permalink( 'terms' ) ) ); ?></label>
                <input type="checkbox" class="input-checkbox" name="terms" <?php checked( apply_filters( 'woocommerce_terms_is_checked_default', isset( $_POST['terms'] ) ), true ); ?> id="terms" />
            </p>
        <?php endif; ?>

        <?php do_action( 'woocommerce_review_order_after_submit' ); ?>

    </div>

<?php if ( ! is_ajax() ) : ?>
    <?php do_action( 'woocommerce_review_order_after_payment' ); ?>
<?php endif; ?>
Avatar billede xWeezor Juniormester
06. december 2015 - 20:08 #1
Håber det virker og er den rigtige knap
<?php
/**
* Checkout Payment Section
*
* @author        WooThemes
* @package    WooCommerce/Templates
* @version    2.4.7
*/

if ( ! defined( 'ABSPATH' ) ) {
    exit;
}

?>

<?php if ( ! is_ajax() ) : ?>
    <?php do_action( 'woocommerce_review_order_before_payment' ); ?>
<?php endif; ?>

<div id="payment" class="woocommerce-checkout-payment">
    <?php if ( WC()->cart->needs_payment() ) : ?>
    <ul class="payment_methods methods">
        <?php
            if ( ! empty( $available_gateways ) ) {
                foreach ( $available_gateways as $gateway ) {
                    wc_get_template( 'checkout/payment-method.php', array( 'gateway' => $gateway ) );
                }
            } else {
                if ( ! WC()->customer->get_country() ) {
                    $no_gateways_message = __( 'Please fill in your details above to see available payment methods.', 'woocommerce' );
                } else {
                    $no_gateways_message = __( 'Sorry, it seems that there are no available payment methods for your state. Please contact us if you require assistance or wish to make alternate arrangements.', 'woocommerce' );
                }

                echo '<li>' . apply_filters( 'woocommerce_no_available_payment_methods_message', $no_gateways_message ) . '</li>';
            }
        ?>
    </ul>
    <?php endif; ?>

    <div class="form-row place-order">

        <noscript><?php _e( 'Since your browser does not support JavaScript, or it is disabled, please ensure you click the <em>Update Totals</em> button before placing your order. You may be charged more than the amount stated above if you fail to do so.', 'woocommerce' ); ?><br/><input type="submit" class="button alt" name="woocommerce_checkout_update_totals" value="<?php esc_attr_e( 'Update totals', 'woocommerce' ); ?>" /></noscript>

        <?php wp_nonce_field( 'woocommerce-process_checkout' ); ?>

        <?php do_action( 'woocommerce_review_order_before_submit' ); ?>

        <?php echo apply_filters( 'woocommerce_order_button_html', '<input type="submit" class="button alt" name="woocommerce_checkout_place_order" id="place_order" value="' . esc_attr( $order_button_text ) . '" data-value="' . esc_attr( $order_button_text ) . '" />' ); ?>

        <?php if ( wc_get_page_id( 'terms' ) > 0 && apply_filters( 'woocommerce_checkout_show_terms', true ) ) : ?>
            <p class="form-row terms">
                <label for="terms" class="checkbox"><?php printf( __( 'I&rsquo;ve read and accept the <a href="%s" target="_blank">terms &amp; conditions</a>', 'woocommerce' ), esc_url( wc_get_page_permalink( 'terms' ) ) ); ?></label>
                <input [b]href="#top"[b] type="checkbox" class="input-checkbox" name="terms" <?php checked( apply_filters( 'woocommerce_terms_is_checked_default', isset( $_POST['terms'] ) ), true ); ?> id="terms" />
            </p>
        <?php endif; ?>

        <?php do_action( 'woocommerce_review_order_after_submit' ); ?>

    </div>

<?php if ( ! is_ajax() ) : ?>
    <?php do_action( 'woocommerce_review_order_after_payment' ); ?>
<?php endif; ?>
Avatar billede xWeezor Juniormester
06. december 2015 - 20:09 #2
Håber det virker og er den rigtige knap
<?php
/**
* Checkout Payment Section
*
* @author        WooThemes
* @package    WooCommerce/Templates
* @version    2.4.7
*/

if ( ! defined( 'ABSPATH' ) ) {
    exit;
}

?>

<?php if ( ! is_ajax() ) : ?>
    <?php do_action( 'woocommerce_review_order_before_payment' ); ?>
<?php endif; ?>

<div id="payment" class="woocommerce-checkout-payment">
    <?php if ( WC()->cart->needs_payment() ) : ?>
    <ul class="payment_methods methods">
        <?php
            if ( ! empty( $available_gateways ) ) {
                foreach ( $available_gateways as $gateway ) {
                    wc_get_template( 'checkout/payment-method.php', array( 'gateway' => $gateway ) );
                }
            } else {
                if ( ! WC()->customer->get_country() ) {
                    $no_gateways_message = __( 'Please fill in your details above to see available payment methods.', 'woocommerce' );
                } else {
                    $no_gateways_message = __( 'Sorry, it seems that there are no available payment methods for your state. Please contact us if you require assistance or wish to make alternate arrangements.', 'woocommerce' );
                }

                echo '<li>' . apply_filters( 'woocommerce_no_available_payment_methods_message', $no_gateways_message ) . '</li>';
            }
        ?>
    </ul>
    <?php endif; ?>

    <div class="form-row place-order">

        <noscript><?php _e( 'Since your browser does not support JavaScript, or it is disabled, please ensure you click the <em>Update Totals</em> button before placing your order. You may be charged more than the amount stated above if you fail to do so.', 'woocommerce' ); ?><br/><input type="submit" class="button alt" name="woocommerce_checkout_update_totals" value="<?php esc_attr_e( 'Update totals', 'woocommerce' ); ?>" /></noscript>

        <?php wp_nonce_field( 'woocommerce-process_checkout' ); ?>

        <?php do_action( 'woocommerce_review_order_before_submit' ); ?>

        <?php echo apply_filters( 'woocommerce_order_button_html', '<input type="submit" class="button alt" name="woocommerce_checkout_place_order" id="place_order" value="' . esc_attr( $order_button_text ) . '" data-value="' . esc_attr( $order_button_text ) . '" />' ); ?>

        <?php if ( wc_get_page_id( 'terms' ) > 0 && apply_filters( 'woocommerce_checkout_show_terms', true ) ) : ?>
            <p class="form-row terms">
                <label for="terms" class="checkbox"><?php printf( __( 'I&rsquo;ve read and accept the <a href="%s" target="_blank">terms &amp; conditions</a>', 'woocommerce' ), esc_url( wc_get_page_permalink( 'terms' ) ) ); ?></label>
                <input href="#top" type="checkbox" class="input-checkbox" name="terms" <?php checked( apply_filters( 'woocommerce_terms_is_checked_default', isset( $_POST['terms'] ) ), true ); ?> id="terms" />
            </p>
        <?php endif; ?>

        <?php do_action( 'woocommerce_review_order_after_submit' ); ?>

    </div>

<?php if ( ! is_ajax() ) : ?>
    <?php do_action( 'woocommerce_review_order_after_payment' ); ?>
<?php endif; ?>
Avatar billede plato Juniormester
06. december 2015 - 20:22 #3
Det er denne her linie:
<?php echo apply_filters( 'woocommerce_order_button_html', '<input type="submit" class="button alt" name="woocommerce_checkout_place_order" id="place_order" value="' . esc_attr( $order_button_text ) . '" data-value="' . esc_attr( $order_button_text ) . '" />' ); ?>

Og jeg har prøvet sætte dit ind, men det virker desværre ikke.
Avatar billede xWeezor Juniormester
06. december 2015 - 20:27 #4
Prøv igen med denne

<?php echo apply_filters( 'woocommerce_order_button_html', '<input type="submit" href="#top" class="button alt" name="woocommerce_checkout_place_order" id="place_order" value="' . esc_attr( $order_button_text ) . '" data-value="' . esc_attr( $order_button_text ) . '" />' ); ?>
Avatar billede plato Juniormester
06. december 2015 - 21:22 #5
Sorry. virker heller ikke.
Avatar billede xWeezor Juniormester
06. december 2015 - 22:30 #6
Desværre kan jeg ikke hjælpe men er din webside offentligtgjordt så jeg kan se siden?
Avatar billede plato Juniormester
06. december 2015 - 22:46 #7
Yes det er den,
https://icoveryou.dk

Du kan prøve et køb, men! Vigtigt: :)
Vælg det første Puro Macbook cover på forsiden og benyt bank-overførsel ved betaling. Vælg ikke noget andet, det går nemlig automatisk videre i systemet.

Så sletter jeg ordre når du har prøvet. Bare lige skriv det til mig her, eller benyt kontakt-siden.