Avatar billede jesperdyhr Praktikant
09. december 2015 - 06:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2010 starter kun i fejlsikret tilstand.

Hej eksperter.
Min outlook 2010 starter i fejlsikret tilstand, og jeg har prøvet at deaktivere tilføjelsesprogrammernee og lave en ny profil, men intet hjælper. Outlook åbner, men der står at den kører i fejlsikret tilstand. Jeg kører Windows 10

Der var dog et enkelt tilføjelsesprogram, der ikke kunne fjernes (Microsoft VBA til Outlook) men den kommer ikke op på listen under com-tilføjelsesprogrammer.
Avatar billede jesperdyhr Praktikant
09. december 2015 - 08:44 #1
Jeg tror at jeg måske selv har fundet svaret.
Der er en opdatering fra Microsoft, der skulle give dette problem: KB3114409

Jeg prøver lige at afinstallere den i aften, og ser om det er løsningen...
Avatar billede punx Nybegynder
09. december 2015 - 13:51 #2
Jeg har lige haft en maskine med samme problem, dog Windows 7 med Office 2010, og afinstallation af KB3114409 og genstart af Outlook afhjalp problemet. Så tak og point til dig selv for svar :)
Avatar billede Maria_Noehr Nybegynder
17. december 2015 - 10:34 #3
Hej

Jeg har samme problem, har dog ikke opdateringen KB3114409 installeret, men problemet er opstået for ca. 1 uge siden.

Hvad kan jeg gøre ? :-)
Avatar billede C:\> Juniormester
17. december 2015 - 11:18 #4
Avatar billede Maria_Noehr Nybegynder
17. december 2015 - 12:33 #5
Tak for svar :-)

Denne løser desværre ikke problemet da jeg ikke har KB3114409 installeret...

Jeg kører på Windows 8..
Avatar billede jesperdyhr Praktikant
24. december 2015 - 08:51 #6
Tak alle sammen for svar bidrag og kommentarer :-)
Avatar billede Maria_Noehr Nybegynder
04. januar 2016 - 13:34 #7
Hej igen,

Jeg har nu stort set installeret alle tænkelige opdateringer men intet virker tilsyneladende..

Outlook starter stadig i "fejlsikret tilstand "

Jeg har forsøgt at installere KB3114560 men det kan ikke lade sig gøre :-(

Nogle andre løsnings forslag ?

Takker på forhånd mange gange :-)