Avatar billede lars_computerworld Seniormester
11. december 2015 - 14:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Eksperten har fået en ny top

Eksperten har fået en ny top. Den nye header er lanceret, fordi vi tager lidt forskud på sammenlægningen med Computerworld.dk

I første omgang får du derfor en ny header og en trimmet, mere målrettet topmenu. På Computerworld.dks topmenu kommer også et link tilbage til Eksperten.

Jeg ved at planen oprindeligt var at siderne skulle hænge bedre sammen allerede i efteråret, men på grund af stor personaleudskiftning har vi måtte skubbe lanceringen til første kvartal 2016.

Vi er dog dedikerede til sammenlægningen og opdatering af Eksperten. Så meget at Eksperten.dk fra 1. januar 2016 opgøres sammen med Computerworld.dk i den officielle statistik fra Danske Medier.

Til gengæld bliver det godt. Eksperten får:

-  en nyt og mere moderne look
- et mere mobilvenligt interface
- et nemmere login med både Facebook og Google
- et bedre overblik over alt hvad der sker på sitet (der er over 1 mio spørgsmål nu)
- en tydelig fejring af heltene her på siden
- og ikke mindst en tiltrængt oprydning i kategorierne

Men mere om det i det nye år. I første omgang starter vi med en ny top.
Avatar billede milter Ekspert
11. december 2015 - 14:09 #1
Gad vidst, om det betyder, man fremover skal have en Google- eller Facebook-profil for at logge ind?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
11. december 2015 - 14:13 #2
Godt spørgsmål. Vi tilbyder det som et alternativ til det eksisterende Eksperten-login.

Der kommer rigtigt mange nye brugere ind på siden, men få opretter sig. Så vi vil gerne gøre det så let som muligt at deltage.

I den sammenhænge vil nogen gerne bruge deres sociale medier som login, mens andre gerne vil have et selvstændig site-specifik login. Så vi kører med begge dele.
Avatar billede Uvanga Ekspert
11. december 2015 - 14:34 #3
Vi er en skare af-tror jeg stigende- flok der ikke har hverken Google, Facebook ("Facebookistan") eller fuglefløjt, og som absolut ikke ønsker det. Så login som nu er fint.
Avatar billede milter Ekspert
11. december 2015 - 14:35 #4
Tak. Så kan jeg stadig fremover med god samvittighed anbefale venner og bekendte at søge hjælp her :-)
Avatar billede Lillemic Nybegynder
26. december 2015 - 08:34 #5
Kan stadig ikke køre Windows 10 på min bærbar, stadig samme irriterende problem, at den fryser efter et par dage med win 10. Har forsøgt ar opdatere gfx drivere, uden hjælp. Når jeg køre win 7 er der ingen problemer
Avatar billede keysersoze Guru
26. december 2015 - 08:59 #6
Yderst relevant kommentar <:)
Avatar billede Lillemic Nybegynder
26. december 2015 - 09:09 #7
An, synes ikke selv det var alt for kvikt ;) men håber der er forståelse for fejl af placeringen af nit indlæg&#128077;