Avatar billede ps76 Forsker
12. december 2015 - 18:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IP telefoni

Vores fastnettelefoner kører over Fibia og fiberledning, sammen med vores internet. Jeg lurer på om ikke det ville være billigere at tage et IP-telefoni abonnement i stedet?
Vi betaler 69 kr/md for fastnet til fastnet, men en hel del - tror det er 1,20 - for fastnet til mobil.
For min skyld kunne vi godt droppe vores fastnet helt, som mange gør, men fruen vil ikke af med vores trådløse "B&O 6000" telefoner, så spørgsmålet er også om denne telefon overhovedet kan bruges til IP-telefoni? B&O har det jo med at bruge andre standarder end normen (f.eks. ved tv-fjernbetjeninger)
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2015 - 20:27 #1
tag sidste måneds regning på telefonen. Sammenlig den med 199kr for mobil med fri taletid, 16gb data og 100kr retur til fx matas (zenji-abonnement).
Det vil din sambo måske nok kunne droppe b&o for - om I så går på nokia/samsung/iphone er frit valg (jeg er på nokia, da det giver det hele for det halve - bruger ikke så mange apps)
Avatar billede ps76 Forsker
27. januar 2016 - 20:29 #2
lukker