Avatar billede tagelarsen Novice
14. december 2015 - 12:06 Der er 2 kommentarer

Facebook

Jeg får denne besked fra facebook og når jeg søger på deres hjælp så gør de mig skyldig i næsten hvad man kan gøre galt på internet - jeg buger facebook MEGET LIDT så hvordan får jeg låst den op igen.

Citat Start""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Din konto er midlertidigt låst
Vi har registreret mistænkelig aktivitet på din Facebook-konto og har midlertidigt låst den af sikkerhedshensyn.
Det er muligt, at din konto er blevet bragt i fare som følge af, at du har indtastet din adgangskode på en side, der er designet til at ligne Facebook. Denne type angreb er kendt som phishing. Læs mere i Hjælp.
I de næste trin viser vi dig en sikkerhedskontrol, som kan være med til at sikre din konto og give dig mulighed for at logge på igen.
Citat Slut""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Avatar billede madklub Guru
14. december 2015 - 14:46 #1
Du følger 'de næste trin'.
Avatar billede tagelarsen Novice
14. december 2015 - 15:07 #2
madklub: Det har jeg gjort masser af gange og indtaster den kode som kommer frem og så vil de have navnet på min første lærer i skolen og det kan jeg huske, men det kan Facebook ikke også er jeg lige vidt igen og så starter det forfra.

Iøvrigt så tror jeg aldrig jeg har indtastet navnet på min første lærer (fru Jakobsen) ind på nogen som helst side inkl. facebook.