Avatar billede jami Nybegynder
14. december 2015 - 18:51 Der er 2 kommentarer

Windiws 10

Hej nogen

Hvorfor bliver Microsoft hele tiden ved med at prøve tvinge mig til at opgradere til Windows 10 - jeg har ikke bedt om at få 10éren - jeg kunne ikke engang lide Windows 8 da den udkom - hvorledes bliver jeg af med den "reminder" som ustandselig popper op hver gang jeg tænder computeren - alle mine programmer som jeg kører med Windows 7 duer vel heller ikke med 10éren alligevel - nå!!  :-)

Venligst - Jam
Avatar billede poko1 Ekspert
14. december 2015 - 19:37 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
14. december 2015 - 19:48 #2
jeg vil klart anbefale at hvis du ikke har gjort det, så skift indstillinger på din Windows update og undersøg hvad der hentes før det bliver installeret.
Selvom man afinstallerer KB3035583, og vælger at skjule den, så vil den komme igen på et tidspunkt.
Microsoft ændrer en smule på opdateringen så computeren tror det er en anden opdatering. Selv med specielle programmer til at fjerne GWX, så prøver Microsoft hele tiden på at finde modspil til at folk ikke vil have WIN 10. De er både umoralske og meget luskede i deres fremfærd:
http://itavisen.no/2015/12/11/microsoft-lurer-seg-forbi-windows-10-sperren-min/