Avatar billede hannekristensen Nybegynder
14. december 2015 - 18:56 Der er 3 kommentarer

Windows til Ipad

Hej
Jeg har en ipad 2, hvor jeg skal have lagt windows 7 ind på, nogle der ved hvordan?
havde læst om onlive desktop, men det kan ikke findes i app store mere.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. december 2015 - 19:39 #1
du kan køre office-programmer fra ipad (der er i appstore)
eller du kan have en kørende windows-pc, og så bruge fx teamviewer (du skal have det kørende på den windows-pc, du vil planke, og så også på ipad).
Med teamviewer får du skærmbilledet direkte på ipad, og du kan lave udskrifter til pc's printer osv...
Slukker du for windows-pc, så kan ipad ikke se den, og forbindelsen er død til pc startes igen.
forbindelsen kører over internet, så du kan sidde i dk, og snakke med din pc i kina.
Avatar billede hannekristensen Nybegynder
14. december 2015 - 20:47 #2
ja, men det er fordi jeg skal bruge et program der kun kan køre i windows og ikke mac. Det er en slags simulator til en sport, så derfor skal jeg have installeret windows 7 på den.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. december 2015 - 20:57 #3