Avatar billede Jonx0420 Nybegynder
19. december 2015 - 23:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med mus

Ligemeget hvad jeg Gør følger mim courser ikke min mus. Det er som om den "lagger" oftest vil den kun køre lodret eller vandet.  Problemer opstår med alle muse både trådløs og ikke.

Jeg bruger Windows 7 64bit
Avatar billede Jonx0420 Nybegynder
19. december 2015 - 23:34 #1
https://youtu.be/5JSoAZEV2CU link til en video hvor problemet kan ses
Avatar billede Jonx0420 Nybegynder
20. december 2015 - 09:18 #3
Har været hele den guide igennem, intet som virkede. Dog ved jeg at det er en computer fejl, ikke musen :)
Avatar billede torrabi Nybegynder
20. december 2015 - 19:31 #4
Prøv fjern driveren til musen (forudsætning ved at du har driver til den. har til min nemlig. elelrs så fjern default driver dertil) genstart og installer forfra fra en andet usb-indgang.
Avatar billede Jonx0420 Nybegynder
20. december 2015 - 23:05 #5
er også prøvet, dog er der ikke en decideret driver til mig mus, kun en software.

Har en Mad Catz rad 9, har prøvet med logitech brutal mouse, razer mamba, kony, deathadder og en normal desktop mus
Avatar billede Jonx0420 Nybegynder
14. april 2016 - 17:33 #6
Da der ikke har været nogle svar eller noget, som har hjulpet problemet lukker jeg den bare :/