Avatar billede steenaa54 Juniormester
26. december 2015 - 15:15 Der er 1 løsning

Find kædeoversigt igen igen

Problemet er at når jeg klikker på et link Outlook 2003 kommer jeg ikke til den relevante side i IE, men i stedet til en dialogboks med navnet "find kædeoversigt"

Jeg ved dette spørgsmål har været behandlet mange gange. Troede jeg havde fundet svaret her http://www.eksperten.dk/spm/981713 idet jeg så kommer videre til https://support.microsoft.com/da-dk/kb/821692. Problemet er bare at jeg ikke har fanebladet filtyper, som fremgår af punkt 3 i løsningsforslaget fra Microsoft. Kan den findes et andet sted?
Skal lige sige at mit problem kom da jeg opgraderede Windows 7 til 10.
Kan oplyse, at jeg har Google Chroome installeret, men det har ikke været et problem under W7.
Kan oplyse (dette har ingen andre gjort før), at når man i Outlook holder musen hen over det link, der skulle åbne siden, kommer det ofte meget lange link frem og kan læses. Før der var et problem stod der neden under linket "klik for at følge link". Den tekst står ikke mere.
Avatar billede steenaa54 Juniormester
06. januar 2016 - 15:58 #1
løst nu I andet spm