Avatar billede steenaa54 Juniormester
26. december 2015 - 15:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Num ikke aktiveret ved opstart på min sony vaio

Efter jeg har opgraderet fra w7 til w10 starter min notebook op uden at num Lock er aktiveret. Det er ikke muligt at ændre noget i Bios, og registreringsdatabasen har 2 tallet i InitialKeybordIndicators.
Hvad flere muligheder er der?
Avatar billede buddy45 Juniormester
26. december 2015 - 18:31 #1
Prøv evt. denne. Klippet fra forum:

2. Go To "Control Panel"
click on "System and Security"
click "Power Options"
on the left panel select "Choose what the power button does"
in the top of this screen first click " Change settings that are currently unavailable" then scroll down and under the last section "Shutdown settings" unclick "Turn on fast startup (recommended)" click "save" and the restart your computer.
Avatar billede showsource Seniormester
26. december 2015 - 20:07 #2
Ud over buddy45's forslag, så er der vel genveje på tastaturet til netop "on/off" numlock ?
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. december 2015 - 22:54 #3
Avatar billede steenaa54 Juniormester
27. december 2015 - 01:48 #4
Jacobdo, det løstes ved at ændre i regedit ....648 til ....650, og intet andet. Tak.
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. december 2015 - 07:45 #5
Du får et svar. God jul.
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. december 2015 - 21:04 #6
Takker for point.