Avatar billede steenaa54 Juniormester
26. december 2015 - 15:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

outlook fuldfører adresser, men jeg kan ikke bruge dem

Har lige opgraderet fra w7 til w10. Når jeg skriver adresser i Outlook (2003) autofuldføres adressen. Hidtil har jeg så bare skullet trykke enter, så stod adressen i feltet eller rulle ned til en sjældnere brugt adresse, og så enter. NU kommer de stadig frem, men uanset hvad jeg gør kan jeg ikke hente dem ind. Efter enter står blot de bogstaver jeg har skrevet.....
30. december 2015 - 10:54 #1
Hej
Har du prøvet at brugen TABULATOR i stedet for (tasten i venstre side med 2 pile på)?

I Excel er det på sammen måde når man skal bruge autofuldfør på f.eks. en funktion. Der skal man bruge TABULATOR, så måske.....

Med venlig hilsen

Birthe Lauridsen
Praktisk IT
Avatar billede steenaa54 Juniormester
30. december 2015 - 21:05 #2
Ja det har jeg prøvet og det hjalp ikke. Og så ville jeg prøve en gang mere , bare for en sikkerheds skyld og så virkede det. Det kunne ikke passe!!!
Jeg havde siddet lige før og kæmpet med mit andet udestående lige nu: http://www.eksperten.dk/spm/1008115 , og havde rettet flere ting.
Har nu prøvet at rette tilbage og frem igen, og er kommet frem til at problemet blev løst ved følgende ændring:
I Outlook 2003: funktioner, indstillinger, postformat, fjernede hak i "Brug Microsoft Office Word 2003 til at redigere e-mails" og sæt i stedet hak i "Brug Microsoft Office Word 2003 til at læse e-mails RTF-format".
Hokus pokus, det virkede. Ved ikke hvorfor, måske andre kan bruge forklaringen eller forklare hvorfor....
Avatar billede steenaa54 Juniormester
04. januar 2016 - 07:21 #3
selv løst